Poškozený kufr může být velmi nepříjemný. Naštěstí mnoho poškozených částí, jako jsou Kolečka, nosné rukojeti nebo teleskopické rukojeti, můžete snadno vyměnit sami. Často se nás ptají, proč zákazníci musí platit za náhradní díly ke svým kufrům a zda nejsou kryty zárukou výrobce.

Přesné podmínky záruky výrobce se mohou lišit podle značky. Nicméně, následující podmínky jsou nejběžnější:

Co je obvykle kryto zárukou výrobce?

Většina značek zavazadel poskytuje záruku na materiálové a výrobní chyby. To může zahrnovat švy, které nedrží, poškození látky v oblastech, které nejsou vystaveny běžnému opotřebení, nebo problémy s materiálem, jako je křehnutí materiálu rukojeti během záruční doby.

Jaké poškození není kryto zárukou?

Jelikož značky omezují svou záruku na materiálové a výrobní chyby, vše, co není tímto kryto, není součástí záruky. Většina značek navíc specifikuje, že následující typy poškození nejsou kryty pro další objasnění:

  • Poškození třetími stranami, např. leteckými společnostmi nebo společnostmi provozujícími výletní lodě. Dobrou zprávou je, že v takových případech je přepravce vašeho zavazadla obvykle odpovědný za škody. Doporučuje se nahlásit jakékoli poškození letecké společnosti / společnosti provozující výletní loď před opuštěním terminálu. Některé letecké společnosti umožňují lhůtu až 7 dnů k nahlášení poškození, ale doporučujeme nahlásit škody okamžitě.
  • Poškození způsobené nesprávným použitím předmětu. To může zahrnovat mnoho různých typů poškození od přeplnění a násilného uzavření předmětu, což by mohlo vést k roztržení zipu, až po zvedání kufru za Teleskopická Rukojeť místo nosné rukojeti, což by mohlo vést k odtržení Teleskopická Rukojeť.
  • Běžné opotřebení. Běžné opotřebení vždy souvisí s používáním předmětu. U lidí, kteří používají svůj kufr denně, se známky opotřebení, např. na Kolečka, mohou objevit dříve ve srovnání s lidmi, kteří svůj kufr používají pouze na 2-3 cesty ročně. V každém případě, protože poškození jsou způsobena běžným používáním předmětu, nejsou kryta zárukou. Známky neobvyklého opotřebení, např. pokud se guma na Kolečka uvolní po několika týdnech, jsou obvykle stále kryty zárukou.

Jaké náklady jsou kryty zárukou?

Většina značek kryje náklady na opravu nebo v případě, že předmět nelze opravit, na výměnu, pokud je poškození kryto jejich zárukou.

V případě, že je oprava možná, obvykle máte na výběr mezi opravou předmětu sami a obdržením náhradního dílu zdarma nebo zasláním předmětu na opravu značce. Obvykle náklady na zaslání předmětu na opravu musí hradit zákazník, což by byl další výdaj. Navíc může být náročné najít odpovídající karton k bezpečnému zabalení kufru. Návratní dopravu obvykle hradí značka.

 

Co když můj kufr již nelze opravit?

Nejprve doporučujeme zkontrolovat jaké druhy poškození lze opravit . V případě, že poškození vašeho kufru již nelze opravit a pokud je poškození kryto zárukou výrobce, musíte se obrátit na prodejce, od kterého jste položku zakoupili, abyste uplatnili reklamaci. Pamatujte, že pro uplatnění reklamace bude vyžadován doklad o záruce. Některé značky také umožňují kontaktovat je přímo s platným dokladem o záruce, protože to je obecně výjimka, doporučujeme nejprve se vrátit k prodejci / obchodu, od kterého jste položku zakoupili.

V případě, že poškození není kryto zárukou výrobce, bohužel budete muset zakoupit nový kufr.

Jak mohu uplatnit záruku na svůj kufr?

Pro uplatnění reklamace většina značek vyžaduje, abyste kontaktovali prodejce, od kterého jste položku zakoupili, s platným dokladem o záruce. Poté prodejce společně se značkou zorganizuje opravu nebo výměnu položky. Upozorňujeme, že mnoho značek vyžaduje, aby reklamace byla podána prostřednictvím prodejce a nikoli přímo u značky, protože jste položku nezakoupili přímo od značky, ale od prodejce.

Tip: I když je váš kufr stále zcela nový, je možné si zaregistrovat účet na suitcase.repair. Zde můžete uložit číslo modelu a (pokud je k dispozici) sériové číslo vašeho kufru a nahrát doklad o záruce , abyste jej měli připravený v případě, že byste někdy museli uplatnit reklamaci.

Pokud je poškození kryto zárukou, mohu uplatnit reklamaci přímo přes suitcase.repair a obdržet náhradní díly zdarma?

Ano, u některých značek nabízíme, že můžete přímo obdržet potřebné náhradní díly pro vaši opravu zdarma na základě záruky. V současné době je to možné pouze pro následující značky, které nás autorizovaly k provádění záručních oprav jejich položek:

  • Eminent
  • Probeetle
  • Case-Star

Usilovně pracujeme na rozšíření počtu značek, pro které můžeme tuto službu nabídnout co nejdříve.

Pro produkty těchto značek pro které jsou opravy možné můžete kontaktovat náš podpůrný tým s obrázky poškození a vaším dokladem o záruce. Náš podpůrný tým zkontroluje potřebné náhradní díly a vydá vám voucher, s nímž můžete objednat potřebné náhradní díly zdarma.

Důležité: Pro poškození, která nelze opravit, nebo pokud původní náhradní díl a také možné alternativní náhradní díly pro váš model nejsou k dispozici, musíte kontaktovat prodejce, od kterého jste položku zakoupili, aby zorganizoval výměnu nebo náhradu položky, protože můžeme nabídnout pouze náhradní díly dostupné na suitcase.repair jako záruční opravy.