Jaké číslo modelu má můj kufr Case-Star?
Aby bylo možné najít odpovídající náhradní díly pro váš Case-Star kufr, je nezbytné nejprve zjistit, jaké číslo produktu váš Case-Star kufr má. To se provádí nalezením 13místného čísla uvnitř vašeho kufru.
Bez 13místného čísla modelu není možné správně identifikovat váš kufr. I když mnoho náhradních dílů může vypadat podobně jako náhradní díly aktuálně instalované na vašem kufru, jiná výška Kolečka nebo jiná výška Teleskopická Rukojeť by znamenala, že nové náhradní díly nebudou pasovat do vašeho kufru.
Postupujte podle níže uvedených pokynů, abyste zjistili, který model máte.
Kde se nachází štítek s číslem modelu u kufrů s tvrdou skořepinou?
U kufrů s tvrdou skořepinou této značky může být štítek s číslem modelu umístěn na různých místech v závislosti na datu výroby. Možná umístění zahrnují:
- Uvnitř vnitřní boční kapsy
- Uprostřed jedné strany kufru poblíž údržbového zipu
- Vedle boční kapsy
Jaké číslo mám hledat?
Štítek, který hledáte, obsahuje 13místné číslo produktu. U novějších výrobků toto číslo začíná číslicemi 4715670... (u starších modelů může toto číslo začínat jinými číslicemi).
Důležité: Rozložení a informace na štítku se mohou mírně lišit od vzoru na vzorovém obrázku v závislosti na datu výroby. Každý kufr má pouze jeden štítek s tímto kódem.
Co dál?
Použijte vyhledávací lištu v horní části stránky k výběru značky vašeho kufru a zadejte číslo modelu vašeho kufru.
Výsledky vyhledávání zobrazí všechny náhradní díly, které jsou momentálně k dispozici pro váš model.
Důležité: Pokud nejsou pro vaše číslo modelu žádné výsledky, znamená to, že pro váš model momentálně nejsou k dispozici žádné náhradní díly.
Nemůžete najít štítek s číslem produktu ve vašem kufru?
Ve vzácných případech váš kufr nemusí mít štítek s číslem produktu uvnitř. Toto je obvykle případ u dvou různých druhů produktů:
- Produkty, které jsou starší než 15 let: V tomto případě není uvnitř kufru k dispozici žádné číslo produktu. Bohužel, pro tyto produkty již nejsou k dispozici žádné náhradní díly.
- Produkty, které jsou mladší než 15 let: V tomto případě byl produkt pravděpodobně prodáván v některých regionech Asie nebo Blízkého východu. Prosím laskavě kontaktujte náš zákaznický servis a zjistěte, které náhradní díly odpovídají vašemu kufru.